*

Smakołyki, czyli kurs na papierowy przysmak i jeszcze coś na dokładkę!

Dzięki uprzejmości Pejtoon możemy zaprezentować na łamach naszego bloga kurs na smakowitą babeczkę.

Oddajemy głos naszej projektantce:

Przepis na Wycinankową babeczkę

Kiedy zobaczyłam cudne babeczki w sklepie Wycinanka wiedziałam, że muszę je mieć – mogą stać się ciekawą ozdobą na naszych pracach. Są tak słodziutkie, że ozdobienie ich jest łatwe i można je udekorować na milion sposobów .. jeden z moich pomysłów przedstawia się następująco:

Pierwszy krok to ozdobienie foremki babeczki, poszłam na łatwiznę i obkleiłam ją papierem do scrapbookingu
. Następnie zajęłam się górną częścią naszego wypieku, pokrywając ją nierównomiernie, białą farbą akrylową i tworząc efekt bitej śmietany
. Następnie obsypałam ją cudnym brokatem dostępnym w sklepie Wycinanka w kolorze różowym (dokładnie TYM ), dzięki czemu drobinki na bitej śmietanie pięknie się mienią
. Po krótkim oczekiwaniu na wyschnięcie, całość pokryłam preparatem Glossy Accents, dzięki czemu bita śmietanka stała się jeszcze bardziej wypukła, a brokat już się nie obsypuje . Na koniec udekorowałam babeczkę białymi kropeczkami i dodałam pyszną wisienkę (pokolorowaną markerami).

A babeczka stała się ozdobą na mojej apetycznej kartce :)


Pozdrawiam serdecznie,
Pejtoon


A skoro już o babeczkach i brokacie mowa, pozostańmy w kuchni i rzućmy okiem na bazę pod kalendarz - z babeczką oczywiście!









W ozdabianiu tej BAZY uczestniczyły:
-SZTUĆCE,
-BROKAT z malinowego chruśniaka,
-i ODROBINA ZIELONYCH BŁYSKOTEK.


Będziemy wdzięczni za wszelkie Państwa uwagi, opinie i sugestie na temat proponowanych przez nas produktów.

5 komentarzy:

  1. Ja mam tylko jedną uwagę... czego wszystko wykładacie "na ladę", jak ja zrobię zamówienie?? =]
    He he.. tak można w nieskończoność składać zamówienia...

    Wycinanki sś śliczne... szkoda, że wcześniej o nich nie wiedziałam =]

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani zamówienie jest w trakcie pakowania...nie, żebyśmy Panią kusili...ale ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja babeczki zamówiłam niedawno- już nie mogę się doczekać listonosza :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja! babeczka palce lizać :) świetny kurs!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie martwcie się =] Zapewne jeszcze nie raz zaglądne do Was ...moje siory też mają bzika i mamy dzieciaczki, żeby im albumy robić =]

    OdpowiedzUsuń