*

Jak ozdabiać wycinanki? Kursik 11.

Dzięki Shiraji możemy dowiedzieć się, jak okiełznać bazę pod kalendarz w kształcie słoiczka.

Witam serdecznie.
Dzisiaj kursik na podkładkę pod kalendarz.
Zaczynamy

1. Potrzebne nam będą: baza, wycinankowy widelec i łyżka, tusz do
stempli, ozdobny stempelek, dekoracyjne kwiatuszki, owoce i ćwieki,
klej, ostry nożyk i papier do scrapbookingu.

2. Najpierw docinamy papier. Osobno na przykrywkę słoiczka i na sam
słoiczek. Na zdjęciach pokazałam jak poradzić sobie z ich oddzieleniem.
Następnie przyklejamy papier do bazy i zostawiamy do wyschnięcia. Ja
zawsze obciążam oklejone elementy książkami, wtedy nic się nie wygina :)



3. Następnym krokiem jest docięcie papieru do rozmiarów bazy. Najlepiej
zrobić to ostrym nożykiem, a potem brzegi potraktować papierem ściernym.
ja używam kostki kupionej bodajże w castoramie. Sprawdza się
rewelacyjnie.




4. Tuszujemy brzegi podkładki, stemplujemy, przyklejamy dekoracje i
gotowe. Jeżeli chodzi o sztućce, to lekko je przytuszowałam i pokryłam
glossy accents. Preparatem tym zaznaczyłam również kwiatki na przykrywce
słoiczka :)







Zachęcamy do dzielenia się naszymi kursikami - poprzez linkowanie ich - na Państwa blogach.

Będzie nam miło, jeżeli podadzą Państwo źródło kursu, gdy zawarte w nim porady zostaną wykorzystane w publikowanych przez Państwa pracach.

2 komentarze: