*

Ozdobna szkatułka / Decorative casket by Zuzanna Senkara

Na powitalną inspirację Zuza przygotowała cudną ozdobną szkatułkę z ornamentem z kolekcji DECOR. Pytanie, co wy byście w niej zamknęli? Podarunek, osobisty skarb? Piszcie w komentarzach!:)

For welcome inspiration Zuza prepared pretty decorative casket with our ornament from DECOR collection. Question is, what you would close inside? A gift, personal treasure? Write in comment section!:)

Cześć jestem Zuza :) Moją miłością jest decoupage, zauroczeniem mixmedia, 
a całym światem moja rodzina :)
Retro prace to te w które wkładam całą siebie - serce i duszę.
Pomimo, że wykonane przed chwilą to wydają się, jakby skrywały jakąś tajemnicę i przeszłość...
Taka jest też przygotowana dla Was szkatułka...
Połączenie złota i odcieni niebieskiego. Mam nadzieję, że uwiedzie Was tak samo, jak mnie!

Hi, my name is Zuza :) My love is decoupage, fascination are mixmedia,
 and family is my whole world :)
Retro inspirations are the ones that i put all of myself in - my heart and soul.
Even if they are made just moment ago there is that sense of hidden mystery and past...
Such is the casket I have made for you...
The combination of gold and blue tones. I hope that will seduce you as much as me!







5 komentarzy:

  1. Wspaniala praca i piekna oprawa foto! xoxo Aneta

    OdpowiedzUsuń
  2. This is gorgeous, Zuza! The colors are stunning and I am completely enamored with the Decor ornament... you have whisked me away into your beautiful crafty world. Thank you for the inspiration. :o)

    Hugs and blessings,
    Karen

    OdpowiedzUsuń